Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

„2go“ lauko ekranai

Klausimai / Atsakymai

Kiek kartų per valandą lauko ekrane bus rodomas reklaminis klipas?

Parodymų per valandą lauko ekrane bus ne mažiau nei 30 kartų. Reklaminių klipų transliacija lauko ekranuose gali būti dažnesnė, jeigu toje valandoje bus talpinama mažiau reklaminių klipų. Vidutiniškai reklamos parodymų skaičius vyrauja nuo 40 - 60 vnt. per valandą.

 

 

Kokia turėtų būti reklaminio klipo trukmė skirto lauko ekranams?

Reklaminio klipo ilgis skirtas lauko ekranams turėtų būti ne ilgesnis nei 30s. Rekomenduojamas reklaminio klipo ilgis yra 10s, kadangi tai yra efektyviausias laikas išlaikantis žiūrovo dėmesį.

 

Kur galiu pamatyti reklaminių klipų pavyzdžius?

Reklaminius klipus skirtus „2go“ lauko ekranams galite rasti šioje nuorodoje: Reklaminių klipų pavyzdžiai

 

Kokia medžiaga naudojama reklamos klipų kūrimui, kurie yra skirti lauko ekranams?

  • Filmuota medžiaga.
  • Video, foto medžia iš foto bankų.
  • Nuotraukos, paveikslėliai.
  • 3D objektai, elementai.
  • Spaudos maketai.
  • Logotipų, prekės ženklų, firminio stiliaus (ang. Brandbook) elementų.
  • Naudojamos bylos darbui (*.tif, *.psd, *.ai, *.cdr, *.eps, *.jpg, *.tga ir t.t.).
  • Pagrindinė tekstinė informacija reklamose: produkto ar paslaugos pavadinimas, laikas, vieta, internetinė nuoroda, kontaktinė informacija ir pan.
  • Vaizdo medžiagos galutinis bylos formatas turi būti *.avi (ang. uncompressed) formatu.

 

Ar galite sukurti reklaminį klipą lauko ekranams?

Taip, turime ilgametę patirtį reklaminių klipų kūrime, todėl mielai sukursime Jums tinkamiausią video klipą.

  • Išsiaiškiname reklaminės kampanijos tikslus, poreikius bei pasiūlome optimaliausius sprendimus.
  • Išanalizuojame bei apdorojame visą pateiktą informaciją.
  • Sukursime reklaminiam video klipui scenarijų.
  • Atsižvelgę į reklamos kampanijos tikslą, produktą / paslaugą, parenkame tinkamiausią klipo kryptį, stilistiką ir t.t.
  • Esant būtinybei galime paruošti tekstinę informaciją.
  • Pritaikome reklaminius klipus konkretiems „2go” led lauko ekranams.

 

Kokie yra reklaminio klipo parametrai į kuriuos reikia atsižvelgti kuriant reklamą lauko ekranams?

Kiekvienas ekranas gali turėti skirtingą raišką (ang. resolution), todėl kuriant reklaminius klipus reikia į tai atsižvelgti. Visus reklaminiams klipams kurti parametrus rasite šioje nuorodoje:
Lauko ekranų parametrai

 

Lauko ekranų tinklas - „2go“
Ar veiksminga reklama ekranuose?

VIP vietos miestuose

Visi „2go“ ekranai įrengti „arterinėse“ miestų gatvių sankryžose, kuriose vyrauja aktyvūs automobilių srautai. Lokacijos ekranams parinktos pagal šalia esančius visuomeninius traukos objektus – didžiuosius prekybos centrus, degalines, restoranus, kavines, kino teatrus ir kt.

Ekranų dydis, raiška

Dalis „2go“ ekranų yra itin didelės raiškos 720 x 360 pikselių, kiti 480 x 240 pikselių. Tai pakankamas pikselių kiekis, kad vaizdinė medžiaga būtų matoma kokybiškai ir išlaikytų vaizduojamų objektų ryškų kontrastą. Ekranų dydžiai varijuoja nuo 6,5 x 4 m, 8 x 4 m ir net iki 14,5 x 8,5 m.

Lanksti kainodara

Dinaminės reklamos kainų tarifai priklauso nuo LED ekrano vietos ir reklamos parodymų intensyvumo. Atsižvelgdami į reklamos apimtį ir kliento lojalumą taikome atitinkamas nuolaidas. Didesnės apimties užsakymams taikomos geresnės kainos transliacijoms.

Garantuotas matomumas

Didėjant žmonių mobilumui, didelio srauto sankryžose, pravažiuojant, sustojant ar praeinant, dinamiška reklama yra pastebima didesnio gyventojų skaičiaus ir daugiau kartų. Lauko LED ekranai yra įrengti atitinkamame aukštyje, kad patektų į žmogaus akies matomumo lauką, jie ryškūs ir patrauklūs.

Didelis kontaktų kiekis

„2go“ lauko ekranus kiekvieną dieną mato daugybė miestiečių gyventojų ir jų svečių, vykdami į darbus, mokymo įstaigas, parduotuves, pramogų zonas ir t.t. Ekranai vidutiniškai per savaitę yra matomi 400.000 – 450.000 kartų. Tokie kontaktų kiekiai užtikrins didelį Jūsų reklamos matomumą.

Video reklama

Media ekranuose transliuojama reklama yra panaši į reklamą televizijoje ar internete. Mūsų akys ir dėmesys įpratęs stebėti kintančius vaizdus įvairiuose ekranuose, todėl lauko media ekranai yra labiau pastebimi nei statinė reklama. Be to, skirtingai nei internetinė ar televizijos reklama neturi trikdžių tokių, kaip reklamos blokavimas ar perjungimas.

Tyrimai

2015 m. The Nielsen Company atliktų tyrimų duomenimis gyventojai lauko reklama, įskaitant reklaminius stendus ir lauko ekranus, pasitiki labiau nei reklamomis naršyklės paieškos rezultatuose, socialinuose tinkluose ir internetinėmis video reklamomis. Tačiau pažymima, kad lauko ekranai sulaukia 400% daugiau dėmesio nei statiniai lauko stendai.

Auditorija

Auditorijos diapozonas gana platus, amžius vidutiniškai svyruoja tarp 15 – 65 metų ir daugiau, todėl galima pasiekti didesnį vartotojų dėmesį. Aktyviausiai reklamą pastebi ir į ją reaguoja 15 – 49 metų amžiaus gyventojai. Reklama media ekranuose ypač veiksminga kai siekiama pristatyti naują prekę ar paslaugą kuo didesnei auditorijai ir pritraukti nuolatinį vartotojų ratą.

Greitas reklamos keitimas

Įmonė, pagaminusi naują produktą, pristatanti naują paslaugą ar atnaujinusi prekės pakuotę, klientą gali informuoti labai greitai – prieš arba per produkto paleidimą į rinką. Būtent lauko ekranuose reklamą galima paleisti ir pakeisti akimirksniu ir apimti didesnę auditorijos pagrindiniuose miestuose iš karto.

Ekranai reklamai
Objektai esantys šalia ekranų