Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.

Karjera

Džiaugsimės, jei pasirinksite prie mūsų prisijungti ir kurti bei tobulėti kartu.
„2go“ laukia Jūsų!

„2go“ lauko ekranų tinklas

„2go“ tai reklaminių lauko ekranų tinklas Lietuvoje ir Latvijoje.

„2go“ siekis kurti ir teikti itin kokybiškas paslaugas. Daugelis kompanijos klientų paslaugomis naudojasi jau daugelį metų, kas užtikrina naujų iššūkių atsiradimą kiekvieną dieną, todėl darbas visuomet yra dinamiškas ir įdomus. 

„2go“ paslaugomis naudojasi daugiau nei 5.000 klientų. Teikiamomis paslaugomis naudojasi tokios kompanijos kaip IKEA, COCA COLA, McDONALD's, FORD, DFDS, BITĖ, AKROPOLIS, SENUKAI, TELIA, MANO VAISTINĖ ir daugelis kitų.
 

Kolektyvui suteikiame

Laisvę kūrybai, idėjoms, progresui.
Reiklumas tobulėjimui bei darbas vystant įdomius šiuolaikiškus projektus. 
Naujų technologijų pritaikymas kūryboje.
Užsibrėžtų tikslų įgyvendinimas.
Gerą atmosferą darbo vietoje.
Kokybiškų darbo įrankių suteikimas, patogiam darbui.
ir t.t.

 

Šiuo metu ieškome...
 

Pardavimų vadybininkas


Darbo pobūdis

  • „2go“ teikiamų paslaugų pardavimas;
  • Darbas su CRM sistema, užsakymų apdorojimui;
  • Darbas su susijusiomis internetinėmis svetainėmis, sistemomis;
  • Atsakymai į el. užklausas, laiškus;
  • Skambučių ir el. laiškų administravimas;
  • Naujų klientų paieška;
  • Esamų klientų aptarnavimas;
  • Įvairių susijusių dokumentų rengimas, registravimas bei administravimas;
  • Pagalba kolegoms;
  • Įvairios kitos einamos užduotys.

 

Reikalavimai

  • Komunikabilumas ir geranoriškumas;
  • Puikus kompiuterinis raštingumas;
  • Gebėjimas dirbti komandoje ir individualiai;
  • Darbo patirtis su interneto svetainėmis;
  • Atsakingumas, kruopštumas, savarankiškumas, iniciatyvumas, noras tobulėti;
  • Gera orientacija, gebėjimas mokytis ir įsisavinti naują informaciją.

 

Privalumai

  • Aukštasis / aukštesnysis išsilavinimas;
  • Anglų, rusų, latvių kalbos mokėjimas;
  • Geri darbo įgūdžiai MS Office programomis;
  • Puikūs darbo planavimo ir organizavimo įgūdžiai;
  • Analogiško darbo patirtis;
  • Konsultavimo telefonu ir el. paštu patirtis (HelpDesk);

 

Mes siūlome

  • Pagalbą bei mokymus, kad darbas būtų lengvas;
  • Greitas tobulėjimo galimybes;
  • Įdomų, dinamišką darbą;
  • Erdvų biurą patogiam darbui;
  • Įdomų ir dinamišką darbą;
  • Bendradarbiavimu grįstą kultūrą;
  • Profesionalią bei draugišką komandą, kuri dirba bendram tikslui;
  • Galimybę derinti darbą iš namų;
  • Kompetenciją atitinkantį konkurencingą atlyginimą;
  • Stabilumą ir geras darbo sąlygas;
  • Darbo laikas I-V, 8-17 val.

 

Atlyginimas

  • €2.000 - €5.000 / mėn. neatskaičius mokesčių.
  • Galutinis šios pozicijos atlyginimo dydis priklausys nuo įgūdžių ir kompetencijos lygio.
  • Konfidencialumą garantuojame.

 

Kviečiame tapti mūsų komandos dalimi ir kurti rytdieną kartu.

Kontaktinė informacija
Mob. +370 605 05508
El. paštas cv@2go.lt

Rašykite mums