Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.
Ekranai reklamai
Objektai esantys šalia lauko ekranų

Viadukų ekranai Vilniuje

Ekranai ant viadukų vip vietose
Vilniuje ir Rygoje

Vilnius
Naujas ekranas
Geležinio Vilko g., Vilnius

Vidutiniškai kontaktų – 466.000 / sav.
Ekrano dydis - 48 kv. m (24 x 2 m).
Ekrano rezoliucija - 3040 x 240 pikselių.
Formatas – avi, mp4, mov, statinė reklama.

Dėmesį patraukiantis lauko ekranas ant viaduko – tai didelio intensyvumo sostinės zonoje esanti skaitmeninė drobė reklamai, matoma vykstant Geležinio Vilko gatve link Vilniaus centro ir senamiesčio.

Naujas ekranas
Geležinio Vilko g., Vilnius

Vidutiniškai kontaktų – 443.000 / sav.
Ekrano dydis – 48 kv. m (24 x 2 m).
Ekrano rezoliucija – 3040 x 240 pikselių.
Formatas – avi, mp4, mov, statinė reklama.

Ekranas ant viaduko „Pedagoginis“ – tiek vilniečių, tiek miesto svečių akį traukianti ryški reklama, transliuojama Geležinio Vilko gatvėje, vykstant link miesto centro, šalia visiems puikiai žinomo buvusio Vilniaus pedagoginio universiteto pastato (dabar – Vilniaus kolegija).

Naujas ekranas
Geležinio Vilko g., Vilnius

Vidutiniškai kontaktų – 391.000 / sav.
Ekrano dydis - 48 kv. m (24 x 2 m).
Ekrano rezoliucija - 3040 x 240 pikselių.
Formatas – avi, mp4, mov, statinė reklama.

Geležinio Vilko gatve iš miesto centro vykstančių Vilniaus gyventojų ir miesto svečių dėmesį patrauks ryški ir išsiskirianti reklamos žinutė – tai ant viaduko įrengtas aukštos kokybės lauko ekranas „Narbuto“, esantis šalia Vilniaus kolegijos (anksčiau buvusio Vilniaus pedagoginio universiteto pastatas).

Naujas ekranas
Geležinio Vilko g., Vilnius

Vidutiniškai kontaktų – 420.000 / sav.
Ekrano dydis - 48 kv. m (24 x 2 m).
Ekrano rezoliucija - 3040 x 240 pikselių.
Formatas – avi, mp4, mov, statinė reklama.

Dėmesį traukianti, ryški ir didelę auditoriją pasiekianti reklama Vilniaus centre? Tai siūlo lauko ekranas ant viaduko „Geležinio vilko“, kaip ir nurodo pavadinimas, esantis vienoje pagrindinių miesto gatvių, ties J. Jasinskio gatve.Lauko ekranas yra matomas vykstant nuo Vilniaus centro link Naujamiesčio ir Savanorių prospekto.

Naujas ekranas
Geležinio Vilko g., Vilnius

Vidutiniškai kontaktų – 387.000 / sav.
Ekrano dydis – 48 kv. m (24 x 2 m).
Ekrano rezoliucija – 3040 x 240 pikselių.
Formatas – avi, mp4, mov, statinė reklama.

Reklama, matoma važiuojant per Vilniaus centrą, didelio užimtumo sostinės Geležinio Vilko gatve – tai siūlo lauko ekranas ant viaduko „Jasinskio“. Lauko ekranas yra matomas vykstant link A. Goštauto gatvės, Konstitucijos prospekto ir T. Narbuto gatvės.

Naujas ekranas
Ukmergės g., Vilnius

Vidutiniškai kontaktų – 326.000 / sav.
Ekrano dydis – 48 kv. m (24 x 2 m).
Ekrano rezoliucija – 3040 x 240 pikselių.
Formatas – avi, mp4, mov, statinė reklama.

Ukmergės gatvėje, ant Šeškinės gatvės viaduko, įrengtas lauko ekranas „Ukmergės“ yra matomas vykstant nuo Vilniaus centro pusės, Ozo gatvės link Pašilaičių ir Fabijoniškių mikrorajonų bei Vilniaus vakarinio aplinkkelio.

Naujas ekranas
Oslo g., Vilnius

Vidutiniškai kontaktų – 352.000 / sav.
Ekrano dydis – 48 kv. m (24 x 2 m).
Ekrano rezoliucija – 3040 x 240 pikselių.
Formatas – avi, mp4, mov, statinė reklama.

Lauko ekranas ant viaduko „Oslo“ – tai didžiulėje kelių lygių sankryžoje įrengta aukštos raiškos reklamos medija, matoma vykstantiems Oslo gatve tiek link verslo ir kultūros parko „Gariūnai“ ir A1 magistralinio kelio, tiek link Karoliniškių, Viršuliškių, Pašilaičių ir kt. mikrorajonų.

Kainos

Reklamos transliacijų lauko ekranuose ant viadukų kainos
Vilniuje ir Rygoje

Klipo trukmė - 10 sekundžių, transliacijų laikas 6 - 23 val., kainos nurodytos be PVM.

Gaukite individualų pasiūlymą
Klausti
1


Ar veiksminga reklama ekranuose?

VIP vietos miestuose

Visi „2go“ ekranai įrengti „arterinėse“ miestų gatvių sankryžose, kuriose vyrauja aktyvūs automobilių srautai. Lokacijos ekranams parinktos pagal šalia esančius visuomeninius traukos objektus – didžiuosius prekybos centrus, degalines, restoranus, kavines, kino teatrus ir kt.

Ekranų dydis, raiška

Nemaža dalis „2go“ lauko ekranų yra itin didelės raiškos 1152 x 576 pikselių. Tai pakankamas pikselių kiekis, kad vaizdinė medžiaga būtų matoma kokybiškai ir išlaikytų vaizduojamų objektų ryškų kontrastą. Ekranų dydžiai varijuoja nuo 6,5 x 4 m, 8 x 4 m, iki 14,5 x 8,5 m ir kt.

Lanksti kainodara

Dinaminės reklamos kainų tarifai priklauso nuo LED ekrano vietos ir reklamos parodymų intensyvumo. Atsižvelgdami į reklamos apimtį ir kliento lojalumą taikome atitinkamas nuolaidas. Didesnės apimties užsakymams taikomos geresnės kainos transliacijoms.

Garantuotas matomumas

Didėjant žmonių mobilumui, didelio srauto sankryžose, pravažiuojant, sustojant ar praeinant, dinamiška reklama yra pastebima didesnio gyventojų skaičiaus ir daugiau kartų. Lauko LED ekranai yra įrengti atitinkamame aukštyje, kad patektų į žmogaus akies matomumo lauką, jie ryškūs ir patrauklūs.

Didelis kontaktų kiekis

„2go“ lauko ekranus kiekvieną dieną mato daugybė miestiečių gyventojų ir jų svečių, vykdami į darbus, mokymo įstaigas, parduotuves, pramogų zonas ir t.t. Ekranai vidutiniškai per savaitę yra matomi 400.000 – 450.000 kartų. Tokie kontaktų kiekiai užtikrins didelį Jūsų reklamos matomumą.

Video reklama

Media ekranuose transliuojama reklama yra panaši į reklamą televizijoje ar internete. Mūsų akys ir dėmesys įpratęs stebėti kintančius vaizdus įvairiuose ekranuose, todėl lauko media ekranai yra labiau pastebimi nei statinė reklama. Be to, skirtingai nei internetinė ar televizijos reklama neturi trikdžių tokių, kaip reklamos blokavimas ar perjungimas.

Tyrimai

2015 m. The Nielsen Company atliktų tyrimų duomenimis gyventojai lauko reklama, įskaitant reklaminius stendus ir lauko ekranus, pasitiki labiau nei reklamomis naršyklės paieškos rezultatuose, socialinuose tinkluose ir internetinėmis video reklamomis. Tačiau pažymima, kad lauko ekranai sulaukia 400% daugiau dėmesio nei statiniai lauko stendai.

Auditorija

Auditorijos diapozonas gana platus, amžius vidutiniškai svyruoja tarp 15 – 65 metų ir daugiau, todėl galima pasiekti didesnį vartotojų dėmesį. Aktyviausiai reklamą pastebi ir į ją reaguoja 15 – 49 metų amžiaus gyventojai. Reklama media ekranuose ypač veiksminga kai siekiama pristatyti naują prekę ar paslaugą kuo didesnei auditorijai ir pritraukti nuolatinį vartotojų ratą.

Greitas reklamos keitimas

Įmonė, pagaminusi naują produktą, pristatanti naują paslaugą ar atnaujinusi prekės pakuotę, klientą gali informuoti labai greitai – prieš arba per produkto paleidimą į rinką. Būtent lauko ekranuose reklamą galima paleisti ir pakeisti akimirksniu ir apimti didesnę auditorijos pagrindiniuose miestuose iš karto.

Rašykite mums