Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.
Ekranai reklamai
Objektai esantys šalia lauko ekranų

Ekranai Kaune

Lauko ekranai vip vietose Lietuvoje ir Latvijoje

Kaunas
Naujas ekranas
Veiverių g., H. ir O. Minkovskių g. sankryža, Kaunas

Vidutiniškai kontaktų - 403.000 / sav.
Ekrano dydis - 25 kv. m (6,4 x 3,9 m).
Ekrano rezoliucija - 960 x 576 pikseliai.
Formatas - avi, mp4, mov.

Ekranas įrengtas netoliese esančių PLC „Akropolis“ ir „Žalgirio Arena“.
Automobilių srauto judėjimas nuo magistralinio kelio A5 bei Aleksoto, Linksmadvario, Panemunės, Kazliškių ir kitų miesto rajonų.
Didžiausia lauko ekrano raiška Kaune.

Naujas ekranas
Pramonės pr. ir Kovo 11-osios g. žiedas, Kaunas

Vidutiniškai kontaktų – 417.690 / sav.
Ekrano dydis – 19,5 kv. m (6,5 x 3 m).
Ekrano rezoliucija – 1032 x 432 pikseliai.
Tripusio ekrano rezoliucija – 3098 x 432 pikseliai. 
Reklama gali būti rodoma 360°.
Formatas – avi, mp4, mov.

LED lauko ekranas stovintis Pramonės pr. ir Kovo 11-osios g. žiede, Kaune, kur susikerta vienos intensyviausių Kauno gatvių – tai dėmesys, didelė auditorija ir įsimintina reklama.
Unikalus tripusis lauko ekranas, suteikiantis galimybę transliuoti reklamą 360 laipsnių kampu. Pirmasis ir vienintelis Lietuvoje.

Naujas ekranas
K. Baršausko g., M. Riomerio g. žiedas nuo prekybos centro „Molas“, Kaunas

Vidutiniškai kontaktų - 417.690 / sav.
Ekrano dydis – 19,5 kv. m (6,5 x 3 m).
Ekrano rezoliucija – 1032 x 432 pikseliai.
Tripusio ekrano rezoliucija – 3098 x 432 pikseliai. 
Reklama gali būti rodoma 360°.
Formatas – avi, mp4, mov.

Lauko ekranas K. Baršausko g. žiede, matomas važiuojant link Pramonės pr. – tai reklama intensyvaus eismo zonoje, matoma didelei miesto ir jo svečių auditorijai.
Tai išskirtinis tripusis LED lauko ekranas, vienintelis Lietuvoje.

Naujas ekranas
K. Baršausko g. žiedas nuo R. Kalantos g., Kaunas

Vidutiniškai kontaktų – 417.690 / sav.
Ekrano dydis – 19,5 kv. m (6,5 x 3 m).
Ekrano rezoliucija – 1032 x 432 pikseliai.
Tripusio ekrano rezoliucija – 3098 x 432 pikseliai. 
Reklama gali būti rodoma 360°.
Formatas – avi, mp4, mov.

Pirmasis ir vienintelis tripusis lauko ekranas Lietuvoje.
LED lauko ekranas „Girstučio“, įrengtas žiedinėje sankryžoje, važiuojant nuo R. Kalantos gatvės (Petrašiūnų) – dinamiška, aukštos kokybės, matoma reklama itin intensyvaus eismo zonoje Kauno mieste.

Naujas ekranas
Pramonės pr. ir Taikos pr. žiedas, Kaunas

Vidutiniškai kontaktų - 392.700 / sav.
Ekrano dydis – 48 kv. m (12 x 4 m).
Ekrano rezoliucija – 1080 x 450 pikselių.
Formatas – avi, mp4, mov.

LED lauko ekranas „Urmas“, kaip ir nurodo jo pavadinimas, stovi šalia prekybos miestelio „Urmas“, itin intensyvioje miesto zonoje, kur žiedinėje sankryžoje susikerta Pramonės ir Taikos prospektai.
Tai matoma reklama vienoje pagrindinių miesto arterijų.

Naujas ekranas
Taikos pr. ir Pramonės pr. žiedas, Kaunas

Vidutiniškai kontaktų - 417.690 / sav.
Ekrano dydis – 48 kv. m (12 x 4 m).
Ekrano rezoliucija – 1080 x 450 pikselių.
Formatas – avi, mp4, mov.

LED lauko ekranas „Taikos pr.“ stovi itin intensyvioje miesto zonoje, kur žiedinėje sankryžoje susikerta Pramonės ir Taikos prospektai.
Tai matoma reklama vienoje pagrindinių miesto arterijų.

Kuršių g. ir Jotvingių g. sankryža, Kaunas

Vidutiniškai kontaktų - 428.000 / sav.
Ekrano dydis - 25 kv. m (6,4 x 3,9 m).
Ekrano rezoliucija - 640 x 384 pikseliai.
Formatas - avi, mp4, mov.

Karaliaus Mindaugo pr. ir Kaunakiemio g. sankryža, Kaunas

Vidutiniškai kontaktų - 475.000 / sav.
Ekrano dydis - 25 kv. m (6,4 x 3,9 m).
Ekrano rezoliucija - 640 x 384 pikseliai.
Formatas - avi, mp4, mov.


Ar veiksminga reklama ekranuose?

VIP vietos miestuose

Visi „2go“ ekranai įrengti „arterinėse“ miestų gatvių sankryžose, kuriose vyrauja aktyvūs automobilių srautai. Lokacijos ekranams parinktos pagal šalia esančius visuomeninius traukos objektus – didžiuosius prekybos centrus, degalines, restoranus, kavines, kino teatrus ir kt.

Ekranų dydis, raiška

Nemaža dalis „2go“ lauko ekranų yra itin didelės raiškos 1152 x 576 pikselių. Tai pakankamas pikselių kiekis, kad vaizdinė medžiaga būtų matoma kokybiškai ir išlaikytų vaizduojamų objektų ryškų kontrastą. Ekranų dydžiai varijuoja nuo 6,5 x 4 m, 8 x 4 m, iki 14,5 x 8,5 m ir kt.

Lanksti kainodara

Dinaminės reklamos kainų tarifai priklauso nuo LED ekrano vietos ir reklamos parodymų intensyvumo. Atsižvelgdami į reklamos apimtį ir kliento lojalumą taikome atitinkamas nuolaidas. Didesnės apimties užsakymams taikomos geresnės kainos transliacijoms.

Garantuotas matomumas

Didėjant žmonių mobilumui, didelio srauto sankryžose, pravažiuojant, sustojant ar praeinant, dinamiška reklama yra pastebima didesnio gyventojų skaičiaus ir daugiau kartų. Lauko LED ekranai yra įrengti atitinkamame aukštyje, kad patektų į žmogaus akies matomumo lauką, jie ryškūs ir patrauklūs.

Didelis kontaktų kiekis

„2go“ lauko ekranus kiekvieną dieną mato daugybė miestiečių gyventojų ir jų svečių, vykdami į darbus, mokymo įstaigas, parduotuves, pramogų zonas ir t.t. Ekranai vidutiniškai per savaitę yra matomi 400.000 – 450.000 kartų. Tokie kontaktų kiekiai užtikrins didelį Jūsų reklamos matomumą.

Video reklama

Media ekranuose transliuojama reklama yra panaši į reklamą televizijoje ar internete. Mūsų akys ir dėmesys įpratęs stebėti kintančius vaizdus įvairiuose ekranuose, todėl lauko media ekranai yra labiau pastebimi nei statinė reklama. Be to, skirtingai nei internetinė ar televizijos reklama neturi trikdžių tokių, kaip reklamos blokavimas ar perjungimas.

Tyrimai

2015 m. The Nielsen Company atliktų tyrimų duomenimis gyventojai lauko reklama, įskaitant reklaminius stendus ir lauko ekranus, pasitiki labiau nei reklamomis naršyklės paieškos rezultatuose, socialinuose tinkluose ir internetinėmis video reklamomis. Tačiau pažymima, kad lauko ekranai sulaukia 400% daugiau dėmesio nei statiniai lauko stendai.

Auditorija

Auditorijos diapozonas gana platus, amžius vidutiniškai svyruoja tarp 15 – 65 metų ir daugiau, todėl galima pasiekti didesnį vartotojų dėmesį. Aktyviausiai reklamą pastebi ir į ją reaguoja 15 – 49 metų amžiaus gyventojai. Reklama media ekranuose ypač veiksminga kai siekiama pristatyti naują prekę ar paslaugą kuo didesnei auditorijai ir pritraukti nuolatinį vartotojų ratą.

Greitas reklamos keitimas

Įmonė, pagaminusi naują produktą, pristatanti naują paslaugą ar atnaujinusi prekės pakuotę, klientą gali informuoti labai greitai – prieš arba per produkto paleidimą į rinką. Būtent lauko ekranuose reklamą galima paleisti ir pakeisti akimirksniu ir apimti didesnę auditorijos pagrindiniuose miestuose iš karto.

Rašykite mums