Vidutiniškai kontaktų – 312.270 / sav.
Ekrano dydis – 6 x 4 m (24 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant pastato Tartu kel. 64, Talino centre.
- 1 vnt.
Vidutiniškai kontaktų – 312.270 / sav.
Ekrano dydis – 6 x 4 m (24 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant pastato Tartu kel. 64, Talino centre.
Vidutiniškai kontaktų – 64.281 / sav.
Ekrano dydis – 5.6 x 2.8 m (15.68 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas Tartu, kuriame transliuojama reklama yra matoma vykstantiems į Tartu miesto centrą.
Vidutiniškai kontaktų – 335.790 / sav.
Ekrano dydis – 5.76 x 2.88 m (24 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas Talino kelyje, kuriame transliuojama reklama yra matoma vykstantiems Via Baltica keliu.
Vidutiniškai kontaktų – 208.817 / sav.
Ekrano dydis – 7.2 x 3.6 m (25.92 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant prekybos centro „Foorum“, kuriame transliuojama reklama yra matoma Talino centre.
Vidutiniškai kontaktų – 389.067 / sav.
Ekrano dydis – 7.68 x 3.84 m (29.49 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant pastato Taline, kuriame transliuojama reklama yra matoma vykstantiems į Talino centrą iš Peetri.
Vidutiniškai kontaktų – 389.067 / sav.
Ekrano dydis – 7.68 x 3.84 m (29.49 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 672 x 432 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant pastato Taline, kuriame transliuojama reklama yra matoma vykstantiems į Talino centrą iš Peetri.
Vidutiniškai kontaktų – 69.755 / sav.
Ekrano dydis – 7.68 x 3.84 m (29.49 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant prekybos centro „Lasnamae Centrum“, Taline.
Vidutiniškai kontaktų – 95.291 / sav.
Ekrano dydis – 7.68 x 3.84 m (29.49 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant prekybos centro „Lasnamae Centrum“, Taline.
Vidutiniškai kontaktų – 128.590 / sav.
Ekrano dydis – 7.68 x 3.84 m (29.49 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant „Mustamae Keskus“ prekybos centro, Talino centre.
Vidutiniškai kontaktų – 52.500 / sav.
Ekrano dydis – 6 x 3.9 m (23.4 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 800 x 572 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant prekybos centro „Mustika Keskus“, Keravalja g. 4, Talino centre.
Vidutiniškai kontaktų – 33.726 / sav.
Ekrano dydis – 6 x 3.9 m (23.4 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 800 x 572 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant prekybos centro „Magistral Keskus“, adresu Sopruse bul. 201/203, Taline.
Vidutiniškai kontaktų – 536.606 / sav.
Ekrano dydis – 7.2 x 3.6 m (25.92 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant pastato Peterburi kel. 2F, Talino centre.
Vidutiniškai kontaktų – 323.064 / sav.
Ekrano dydis – 5.6 x 2.8 m (15.68 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas Tartu kel. 119, Talino centre.
Vidutiniškai kontaktų – 340.214 / sav.
Ekrano dydis – 5.76 x 2.88 m (16.58 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas kairėje kelio pusėje Peterburi kel. 58, link Talino centro.
Vidutiniškai kontaktų – 377.034 / sav.
Ekrano dydis – 10 x 5 m (50 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant pastato Sopruse al. 179, Taline.
Vidutiniškai kontaktų – 382.886 / sav.
Ekrano dydis – 7 x 3.5 m (24.5 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas šalia viaduko Tartu kel. 86, Talino centre.
Vidutiniškai kontaktų – 80.864 / sav.
Ekrano dydis – 4 x 3 m (12 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 672 x 504 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant pastato Vesivarava g. 50, Talino centre.
Vidutiniškai kontaktų – 154.609 / sav.
Ekrano dydis – 5.6 x 2.8 m (15.68 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas ant pastato Ussimae g. 12, Talino centre.
Vidutiniškai kontaktų – 198.184 / sav.
Ekrano dydis – 5.6 x 2.8 m (15.68 kv. m).
Ekrano rezoliucija – 1440 x 720 pikseliai.
Formatas – mp4.
Lauko ekranas dešinėje kelio pusėje Regati bul., šalia Pirita upės kempingo.
Visi „2go“ ekranai įrengti „arterinėse“ miestų gatvių sankryžose, kuriose vyrauja aktyvūs automobilių srautai. Lokacijos ekranams parinktos pagal šalia esančius visuomeninius traukos objektus – didžiuosius prekybos centrus, degalines, restoranus, kavines, kino teatrus ir kt.
Nemaža dalis „2go“ lauko ekranų yra itin didelės raiškos 1152 x 576 pikselių. Tai pakankamas pikselių kiekis, kad vaizdinė medžiaga būtų matoma kokybiškai ir išlaikytų vaizduojamų objektų ryškų kontrastą. Ekranų dydžiai varijuoja nuo 6,5 x 4 m, 8 x 4 m, iki 14,5 x 8,5 m ir kt.
Dinaminės reklamos kainų tarifai priklauso nuo LED ekrano vietos ir reklamos parodymų intensyvumo. Atsižvelgdami į reklamos apimtį ir kliento lojalumą taikome atitinkamas nuolaidas. Didesnės apimties užsakymams taikomos geresnės kainos transliacijoms.
Didėjant žmonių mobilumui, didelio srauto sankryžose, pravažiuojant, sustojant ar praeinant, dinamiška reklama yra pastebima didesnio gyventojų skaičiaus ir daugiau kartų. Lauko LED ekranai yra įrengti atitinkamame aukštyje, kad patektų į žmogaus akies matomumo lauką, jie ryškūs ir patrauklūs.
„2go“ lauko ekranus kiekvieną dieną mato daugybė miestiečių gyventojų ir jų svečių, vykdami į darbus, mokymo įstaigas, parduotuves, pramogų zonas ir t.t. Ekranai vidutiniškai per savaitę yra matomi 400.000 – 450.000 kartų. Tokie kontaktų kiekiai užtikrins didelį Jūsų reklamos matomumą.
Media ekranuose transliuojama reklama yra panaši į reklamą televizijoje ar internete. Mūsų akys ir dėmesys įpratęs stebėti kintančius vaizdus įvairiuose ekranuose, todėl lauko media ekranai yra labiau pastebimi nei statinė reklama. Be to, skirtingai nei internetinė ar televizijos reklama neturi trikdžių tokių, kaip reklamos blokavimas ar perjungimas.
2015 m. The Nielsen Company atliktų tyrimų duomenimis gyventojai lauko reklama, įskaitant reklaminius stendus ir lauko ekranus, pasitiki labiau nei reklamomis naršyklės paieškos rezultatuose, socialinuose tinkluose ir internetinėmis video reklamomis. Tačiau pažymima, kad lauko ekranai sulaukia 400% daugiau dėmesio nei statiniai lauko stendai.
Auditorijos diapozonas gana platus, amžius vidutiniškai svyruoja tarp 15 – 65 metų ir daugiau, todėl galima pasiekti didesnį vartotojų dėmesį. Aktyviausiai reklamą pastebi ir į ją reaguoja 15 – 49 metų amžiaus gyventojai. Reklama media ekranuose ypač veiksminga kai siekiama pristatyti naują prekę ar paslaugą kuo didesnei auditorijai ir pritraukti nuolatinį vartotojų ratą.
Įmonė, pagaminusi naują produktą, pristatanti naują paslaugą ar atnaujinusi prekės pakuotę, klientą gali informuoti labai greitai – prieš arba per produkto paleidimą į rinką. Būtent lauko ekranuose reklamą galima paleisti ir pakeisti akimirksniu ir apimti didesnę auditorijos pagrindiniuose miestuose iš karto.