Ekologiška reklama
Judri miesto sankryža, turbūt yra ta vieta, kuri mažiausiai asocijuojasi su ekologija. Didžiulis automobilių srautas, kamščiai piko metu ir garso signalai yra kasdienybė didžiųjų Lietuvos miestų gyventojams. Klaipėdoje ir Šiauliuose eismo dalyvius pasitinka ir palydi vieninteliai tokie visoje šalyje ekologiški lauko ekranai. Tai puikus pavyzdys, kad tvarus vartojimas galimas kasdien, kiekviename žingsnyje.
Šviečiantys lauko ekranai išties yra tapę kasdienybės dalimi. Laukdami žalio šviesoforo signalo iš jų sužinome apie aktualiausias nuolaidas, artėjančius renginius. Šie reklamos plotai skiriasi savo dydžiu, naudojamomis technologijomis, ryškumu ir ilgaamžiškumu. Statistikos duomenimis, tokio tipo reklama yra viena pastebimiausių ir efektyviausių, drąsiai konkuruojanti su televizijos ar interneto reklamomis ir esanti pranašesnė tuo, kad yra pigesnė.
Šilutės plento ir Statybininkų prospekto sankryža Klaipėdoje bei Dubijos ir Žemaitės gatvių sankirta Šiauliuose - tai vieni labiausiai apkrautų šių Lietuvos miestų transporto mazgų. Nenuostabu, kad būtent čia iš didžiulių LED ekranų transliuojamos reklaminės žinutės. Dera pastebėti tai, kad šie ekranai išsiskiria ne tik savo dydžiu ar vaizdo kokybe, tačiau ir tuo, jog jie yra įrengti atsižvelgiant į tvaraus vartojimo principus.
Anot šiuos ekranus administruojančios įmonės atstovų, verslui visada privalu rodyti pavyzdį ir siekti, kad ekologija būtų ne tik skambus šūkis. Geriausia yra pradėti nuo savęs, tad įrenginėjant vieną naujausių ekranų uostamiestyje buvo ne tik įgyvendinta energijos taupymo idėja, bet ir pasiekta, jog energija būtų tiekiama iš atsinaujinančių išteklių. Toks pat sprendimas pritaikytas ir Šiauliuose, o šie ekranai yra sukonstruoti remiantis energiją taupančia LED technologija, atitinkantys aukščiausius standartus ir itin ilgaamžiai.
Nauji kokybės standartai
Įrenginėjant ekranus, atsižvelgiama į tai, kad jie neblaškytų eismo dalyvių dėmesio. Eismo saugumas yra svarbiausias akcentas, tačiau, anot lauko reklamos stendus įrenginėjančios bendrovės ekspertų, nuo šiol galima drąsiai teigti, kad kokybiškumo standartai pakeliami į naują lygmenį. Tvarus vartojimas ir draugiškumas gamtai viena svarbiausių ir aktualiausių idėjų ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.
Taigi kalbėdami apie kokybę vis dažniau galime akcentuoti ir tai, kaip verslininkai pasiekia norimų tikslų, kokiomis priemonėmis juos įgyvendina. Jeigu tai reklamos plotas, pagrindiniai kriterijai, žinoma, bus susiję su jo matomumu. Tai reiškia, kad bus svarbus ekrano dydis, ryškumas. Taip pat - ar ekrano neužstoja jokie pašaliniai objektai, kad lauko vaizdo reklama būtų gerai matoma iš visų pusių.
Naujas lauko vaizdo ekranas Klaipėdoje yra matomas iš didelio atstumo: jo matmenys 8x4 m, o plotas siekia net 32 kv. m. Ekranas išsiskiria puikia raiška, tad reklama transliuojama itin aiškiai, ji gerai matoma tiek iš mažesnio, tiek ir iš didesnio atstumo. Ekranų ryškumas automatiškai reguliuojamas pagal paros laiką.
Tai, kad keliaudami sau įprastais maršrutais ar tiesiog važiuodami tvarkyti reikalų dar galime sužinoti naujienas ir aktualijas, yra patogu. Tačiau labiausiai džiugina, kad tai daugiau nei reklaminės žinutės, o kartu ir puikus pavyzdys, kaip vartoti tvariai ir atsakingai.