„2go“ lauko ekranų tinklas Vilniuje – didelė auditorija ir dėmesys reklamai
Kontaktai reklamai
„2go“ kontaktai
Lauko ekranai Vilniuje
„2go“ lauko ekranai Vilniuje
Lauko ekranai Kaune
„2go“ lauko ekranai Kaune
Lauko ekranai Klaipėdoje
„2go“ lauko ekranai Klaipėdoje
Lauko ekranai Šiauliuose
„2go“ lauko ekranai Šiauliuose
Lauko ekranai Rygoje
„2go“ lauko ekranai Rygoje
Lauko ekranai kituose miestuose
„2go“ lauko ekranai Lietuvoje ir Latvijoje
Reklaminių klipų kūrimas
„2go“ reklaminių klipų kūrimas
„2go“ lauko ekranų tinklas Vilniuje – aukščiausios kokybės reklama
Lauko ekranai įsilieja į miesto erdves, tapdami technologijų, reklamos ir miesto kraštovaizdžio derinio dalimi. Tai dinamiškos drobės – ryškiai, dėmesį atkreipiančiai ir įsimintinai reklamai, papildančiai kasdienes keliones miesto gatvėmis. Šįkart straipsnyje – apie „2go“ lauko ekranų tinklą Vilniuje ir kaip lauko ekranai sudaro galimybes efektyviai reklamai.
„2go“ lauko ekranų tinklo LED ekranai sostinėje yra įrengti intensyvaus eismo gatvėse ir sankryžose – ten, kur fiksuojami dideli vartotojų srautai. Įrengiant lauko ekraną, yra atsižvelgiama į daug faktorių, lemiančių jo vietą, todėl „2go“ lauko ekranai užtikrina optimalias sąlygas reklamai. Geras matomumas, dideli vartotojų srautai – taigi ir didelė auditorija reklamai; ateities perspektyva – ne tik aplink esantys objektai, tačiau taip pat dar tik statomi ar planuojami statyti. Žinoma, atsižvelgiama ir į miesto kraštovaizdį – lauko ekranai tampa neatsiejama peizažo dalimi, judančio, gyvo, besikeičiančio miesto elementu.
Svarbu, žinoma, ne tik lauko ekrano vieta, tačiau ir kokybė – „2go“ lauko ekranų tinklas siūlo aukščiausios kokybės lauko ekranus Lietuvoje. Aukšta rezoliucija, modernus dizainas – tai ryški, dėmesį atkreipianti, matoma reklama, padedanti išsiskirti ir kurti ryšį su vartotoju.
Naujausias „2go“ lauko ekranas sostinėje – tai ekranas „Pilaitės prospektas“, kuris, kaip ir nurodo jo pavadinimas, yra įrengtas Pilaitės prospekto ir Spaudos gatvės sankryžoje, itin intensyvioje sostinės zonoje. Didelį kontaktų skaičių – net 484 000 per savaitę – lemia tiek aplink lauko ekraną ir toliau esantys traukos objektai, tiek netoliese esantis Vilniaus vakarinis aplinkkelis, tiek Pilaitės prospektas, vedantis iš miesto centro, tiek Salotės, Zujunų, Buivydiškių mikrorajonai, į kuriuos važiuojama pro lauko ekraną. Aplink LED ekraną – dideli verslo centrai, netoliese – „Vilnius Outlet“, nauji daugiabučių namų kompleksai, pramogų parkas, Padelio teniso arena ir kiti didelius vartotojų srautus pritraukiantys objektai. O reklama naujame lauko ekrane – dar labiau pastebima.
LED lauko ekranas „Ozas“ – dar vienas puikus optimalios vietos reklamai pavyzdys. Lauko ekranas yra įrengtas šalia populiarių prekybos ir laisvalaikio centrų „Akropolis“ ir „Ozas“. 2022 metų duomenimis, prekybos ir laisvalaikio centras „Akropolis“ per dieną vidutiniškai sulaukia apie 40 000 lankytojų; netoliese esantis vandens pramogų parkas „Vichy“ – daugiau nei pusės milijono lankytojų per metus. O kur dar šioje zonoje esančios pramogų arenos, kiti objektai bei intensyvaus eismo Ozo ir Kalvarijų gatvės. Ryški ir matoma reklama itin intensyvaus eismo zonoje – tai, ko reikia, kai norima savo žinutę siųsti didelei ir įvairiai auditorijai, ne tik vilniečiams, bet ir sostinės svečiams.
Intensyvioje sostinės zonoje įrengti lauko ekranai „Ukmergės“ ir „Pašilaičiai“, kurių kontaktų skaičius per savaitę siekia net 503 000, taip pat suteikia galimybę reklamai, matomai didelės auditorijos. Šalia yra dideli verslo centrai, o aplink – statomi nauji; Ukmergės gatve taip pat vykstama į nuolat besiplečiančius gyvenamuosius rajonus Tarandėje ir Bajoruose. Negana to, reklama lauko ekranuose, kurie yra netoliese įvažiavimų ar išvažiavimų iš miesto, yra matoma ne tik miestiečių, bet ir miesto svečių – šiuo atveju lauko ekranai yra įrengti netoliese Vilniaus vakarinio aplinkkelio, kuriuo į miestą atvykstama iš Kauno, Panevėžio.
Lauko ekranai – tai reklamos priemonė, leidžianti įmonėms pasiekti plačią ir didelę auditoriją, todėl dažnai tampanti neatsiejama rinkodaros dalimi. Šie ir kiti „2go“ lauko ekranų tinklo ekranai yra įrengiami strategiškai, tokiose vietose, kuriose matomumas ir auditorijos pasiekiamumas būtų optimalus. LED lauko ekranai patraukia transporto priemonių keleivių, pėsčiųjų ir net turistų dėmesį, padėdami kurti įsimintiną reklamos kampaniją.
Reklama ne namuose – kelias į vartotojų pasitikėjimą ir ryšio kūrimą
„Statista“ duomenimis, net 71 % vartotojų pastebi ir žiūri į žinutes, siunčiamas reklamos ne namuose priemonėse. Nenuostabu, kad ši reklamos sritis toliau auga, o naujausių tyrimų, pavyzdžiui, „Kantar“ atlikto tyrimo „Media Reactions 2023“, duomenimis – dar ir palankiai vertinama vartotojų. Reklamos ne namuose populiarumas ir paveikumas siejamas su daugybe faktorių, vienas iš jų – ne namuose yra praleidžiama itin daug laiko (skaičiuojama kad apie 70 %). Lauko reklama – tai veiksmingas būdas pasiekti vartotojus, o reklama lauko ekranuose siūlo dinamišką, modernią ir aukštos kokybės platformą savo reklamos žinutei siųsti. Negana to, tai galimybė atnaujinti informaciją vos jai pasikeitus; pasirinkti miestą ar ekrano vietą, taip pasiekiant tikslinę reklamos auditoriją; o taip pat tai proga siųsti žinutę medijoje, kuri vertinama palankiai.
Net kai kalba pasisuka link Z kartos, užaugusios su technologijomis ir internetu – šios kartos atstovai taip pat palankiau žiūri į reklamos ne namuose priemones, nei, pavyzdžiui, į reklamą mobiliųjų telefonų programėlėse ar internete. Kaip atkleista agentūros „Kantar“ tyrime, didžioji dalis Y (gimusieji apie 1981–1996 metus) ir Z (gimusieji apie 1997–2012 metus) kartų atstovų, nors informacijos ieško internete ir apskritai čia praleidžia daug laiko, pirmenybę vis dėlto teikia būtent reklamos ne namuose, tokioms kaip lauko ekranai, priemonėms. Pagrindinė to priežastis – privačios, asmeninės erdvės internete vertinimas, todėl reklamos, kurios į ją nesiveržia, pelno palankumą.
Reklama ne namuose, įskaitant ir dinamiškus bei ryškius LED lauko ekranus – tai modernaus, gyvo miesto dalis ir efektyvi reklamos priemonė, padedanti išskirti nesibaigiančiame informacijos sraute. Reklama lauko ekranuose prisideda prie prekės ženklo atpažįstamumo kūrimo, palieka ilgalaikį įspūdį vartotojų atmintyje, padeda stiprinti įvaizdį ir pasitikėjimą.
„2go“ lauko ekranai Lietuvoje ir Latvijoje
„2go“ lauko ekranų tinklas siūlo reklamos transliacijas lauko ekranuose ne tik sostinėje, tačiau ir kituose Lietuvos miestuose bei Rygoje. Aukščiausia lauko ekranų ir paslaugų kokybė, ryški ir dėmesį traukianti reklama, vieninteliai Lietuvoje ekologiški lauko ekranai, matomumas ir didelė auditorija (daugiau nei 18 milijonų kontaktų per savaitę!) – tai lauko ekranų tinklas „2go“.