Lauko ekranai – moderni ir ryški reklamos medija
Kontaktai reklamai
„2go“ kontaktai
Lauko ekranai Vilniuje
„2go“ lauko ekranai Vilniuje
Lauko ekranai Kaune
„2go“ lauko ekranai Kaune
Lauko ekranai Klaipėdoje
„2go“ lauko ekranai Klaipėdoje
Lauko ekranai Šiauliuose
„2go“ lauko ekranai Šiauliuose
Lauko ekranai Rygoje
„2go“ lauko ekranai Rygoje
Lauko ekranai kituose miestuose
„2go“ lauko ekranai Lietuvoje ir Latvijoje
Reklaminių klipų kūrimas
„2go“ reklaminių klipų kūrimas
Lauko ekranai – patikima reklamos medija, pasiekianti didelę auditoriją
Lauko ekranai – tai moderni ir ryški reklamos medija, suteikianti galimybę miestuose efektyviai perteikti žinutę didelei ir įvairiai auditorijai. LED ekranai, transliuojantys dėmesį traukiančius, aukštos kokybės reklaminius klipus, atlieka svarbų vaidmenį reklamos kampanijos, o tuo pačiu ir verslo, sėkmės kūrime. Sujungdami modernias technologijas ir kūrybiškumui atvirą mediją, lauko ekranai ne tik transliuoja matomą reklamą, tačiau taip pat tampa dinamiško miesto kraštovaizdžio dalimi.
Lauko ekranai sujungia modernias technologijas ir kūrybiškumui atvirą mediją
Nuolatinis matomumas, atpažįstamumas ir dėmesys yra svarbūs kiekvienam verslui, siekiančiam užsibrėžtų tikslų. O tam dažnai prireikia tikrai ne vienos kokybiškos reklamos medijos – efektyvios reklamos kampanijos dažniausiai jungia kelis reklamos kanalus, ne tik siekiant siųsti žinutę kuo didesnei auditorijai, tačiau ir sustiprinti reklamos įspūdį, įsiminimą. O reklama ne namuose – tai vartotojų pasitikėjimą pelniusi reklamos medija, pasiekianti juos ten, kur jie praleidžia daug lauko ir padedanti kurti bei palaikyti ryšį.
Modernias technologijas ir stipriąsias tradicinių reklamos priemonių puses sujungiantys lauko ekranai – tai didelę auditoriją pasiekianti reklama, traukianti dėmesį ryškiais vaizdais, tačiau įsiliejanti į kasdienį miesto gyvenimą. Didelį lauko ekranų matomumą lemia ir strategiškai parenkamos jų įrengimo vietos – „2go“ lauko ekranų tinklas įvairiuose Lietuvos miestuose siūlo lauko ekranus, stovinčius matomiausiose vietose, pagrindinėse gatvėse ir sankryžose. LED lauko ekranai užtikrina prekės ženklo matomumą, negana to, suteikia galimybes kūrybiškai ir įsimintinai reklamai patikimoje reklamos medijoje.
„2go“ lauko ekranų tinklas siūlo aukščiausios kokybės, modernius lauko ekranus tiek didžiuosiuose Lietuvos miestuose, tokiuose kaip Vilnius, Kaunas, Šiauliai, Klaipėda, Panevėžys, tiek mažesniuose, todėl pasiekia itin didelę auditoriją ir yra ypač tinkama priemonė reklamos kampanijai visos šalies mastu vykdyti. Negana to, lauko ekranų tinklas siūlo lauko ekranus ir Latvijoje, Rygoje, taip sudarant galimybes ir tarptautinei reklamos kampanijai. Modernūs, kokybiški ir dėmesį atkreipiantys „2go“ lauko ekranų tinklo LED ekranai yra įrengti judriose gatvėse, didelėse sankryžose, šalia populiarių vartotojų traukos objektų, tokių kaip prekybos ir pramogų centrai, arenos, pramogų parkai, verslo centrai; šalia įvažiavimų ar išvažiavimų iš miesto, pakeliui į naujai besikuriančius gyvenamuosius kvartalus, miestų centruose ir pan. Reklama lauko ekranuose – tai priemonė pardavimams skatinti, prekės ženklo žinomumui didinti, skelbti apie specialius pasiūlymus ar akcijas, įmonės įvaizdžiui formuoti.
Vartotojų įpročiai ir tinkamos reklamos medijos pasirinkimas
Matomumas ir dėmesys, kaip jau minėta, šiandien yra itin svarbu. Vartotojus kasdien pasiekia didžiuliai informacijos kiekiai. O dėmesio koncentracija šiame informacijos, interneto ir dirbtinio intelekto amžiuje yra dar trumpesnė. Dėl minėto informacijos pertekliaus yra įprasta greitai peržvelgti informaciją, greitai nuspręsti, ar turinys yra vertas laiko, sunku susikoncentruoti, negana to, dėl lengvo įvairios informacijos ir turinio pasiekiamumo, vartotojai tikisi greitų atsakymų ir rezultatų.
Informacijos, įskaitant ir reklamą, vartojimo įpročiai skiriasi ir kalbant apie skirtingas kartas. „NCSolutions“ duomenimis, didžioji dalis (net 58 %) Z kartos atstovų vertina reklamos priemones, kurios nenutraukia jų vykdomos veiklos, pavyzdžiui, naršymo telefone ar serialo žiūrėjimo, lyginant su 38 % kūdikių bumo (angl. boomers, gimę 1944–1963 metais) kartos atstovais. Didelei daliai rinką pamažu užkariaujančių Z kartos atstovų taip pat itin svarbu įmonės įvaizdis, vertybės, tvarumas.
Todėl verta apsvarstyti ne tik pačią reklamos žinutę, tačiau ir mediją, kurioje ji yra perduodama. Tokią, kuri atkreiptų dėmesį ir kurioje transliuojama reklama neprapultų nesibaigiančiame informacijos sraute. „Nielsen“ tyrimo duomenimis, net 5 iš 10 vartotojų, pamatę reklamą lauko reklamos priemonėse, daugiau informacijos apie pamatytą produktą, paslaugą ar prekės ženklą ieško savo išmaniuosiuose įrenginiuose.
Reklaminiai klipai – ko reikia įsimintinai reklamai lauko ekranuose?
Reklama vartotojų palankumą pelniusioje medijoje – tai efektyvus žingsnis sėkmingos reklamos kampanijos link. Tačiau kitas itin svarbus komponentas – tai reklaminis klipas, kuris yra transliuojamas lauko ekranuose. Nors vienos auksinės formulės reklaminių klipų kūrimui nėra, tačiau yra tam tikri principai, kurių reikėtų paisyti, o geriausia – kreiptis į reklaminių klipų kūrimo profesionalus, kurie pasirūpina kokybiška reklama, atnešančia taip laukiamų rezultatų.
Kuriant reklaminį klipą, yra itin svarbu, kad siunčiama žinutė būtų tiksli ir aiški, o jos supratimui netrukdytų nei pernelyg agresyvios animacijos, nei chaosas vizuale, nei netinkamas, sunkiai įskaitomas šriftas. Taip pat derėtų susikoncentruoti į tai, ką norite pasakyti ir šią reklamos žinutę sutalpinti į 7–10 žodžių, pasirenkant 3–4 akcentinius žodžius. Vos žvilgtelėjus į reklamą, turėtų būti aišku, koks produktas, paslauga ir prekės ženklas yra reklamuojamas.
Žinoma, reklaminio klipo kūrimo proceso metu yra itin svarbu atsižvelgti į tikslinę auditoriją. Čia vėlgi didelį vaidmenį gali vaidinti ir kartų skirtumai, ypač, jei tikslinė reklamos auditorija – itin plati. Pavyzdžiui, jau anksčiau minėto tyrimo duomenimis, reklama su humoro elementais gali ypač atkreipti Z kartos dėmesį. Y, arba taip vadinamai tūkstantmečio kartai (angl. millenials), „Kantar“ duomenimis, reklamoje yra itin svarbi estetika, tvarka, minimalizmas, harmonija. O štai Z kartai imponuoja autentika, koliažo tipo vizualai, ryškios spalvos. Kartais, siekdamos pasiekti šių abiejų kartų, užimančių didelę dalį rinkos, dėmesį, įmonės įgyvendina skirtingas reklamos kampanijas, kuriose, reklamuodamos tą patį produktą ar paslaugą, orientuojasi į skirtingus vizualus ir žinutes.
Tačiau šalia tikslinės auditorijos ir siekio atkreipti jos dėmesį, derėtų nepamiršti ir įmonės logotipo bei firminio stiliaus – juk reklama turėtų būti atpažįstama. Svarbu, kad vos pažvelgęs į reklamą lauko ekrane vartotojas suprastų, kas yra reklamuojama ir kokio tai prekės ženklo siunčiama žinutė. Kokybiškas, profesionaliai sukurtas reklamos klipas – tai kelias į sėkmingą reklamos kampaniją.