„2go“ pristato naujus lauko ekranus Vilniuje
Lauko ekranas Vilniuje „Pilaitės prospektas“
„2go“ lauko ekranas „Pilaitės prospektas“
Lauko ekranas Vilniuje „Spaudos rūmai“
„2go“ lauko ekranas „Spaudos rūmai“
Lauko ekranai Vilniuje
„2go“ lauko ekranai Vilniuje
Kontaktai reklamai
„2go“ kontaktai
Lauko ekranai Kaune
„2go“ lauko ekranai Kaune
Lauko ekranai Klaipėdoje
„2go“ lauko ekranai Klaipėdoje
Lauko ekranai Šiauliuose
„2go“ lauko ekranai Šiauliuose
Lauko ekranai Rygoje
„2go“ lauko ekranai Rygoje
Lauko ekranai kituose miestuose
„2go“ lauko ekranai Lietuvoje ir Latvijoje
Reklaminių klipų kūrimas
„2go“ reklaminių klipų kūrimas
Naujas lauko ekranas – dėmesį atkreipianti reklamos medija
Naujas, modernus, intensyvioje miesto vietoje įrengtas lauko ekranas – tai dėmesį atkreipianti reklamos medija, suteikianti galimybes dar matomesnei, ryškesnei, paveikesnei reklamai. „2go“ lauko ekranų tinklas pristato du naujus, aukščiausios kokybės LED lauko ekranus „Pilaitės prospektas“ ir „Spaudos rūmai“ Vilniuje, kurie suteiks sąlygas reklamai, kuri išsiskiria.
Nauji „2go“ lauko ekranai Vilniuje: intensyvi sostinės zona ir ryški reklama
Lauko ekranai – tai dėmesį traukianti, modernias technologijas ir kūrybiškos reklamos žinutės galimybes jungianti, didelę auditoriją transliuojamai reklamai užtikrinanti medija, neapleidžianti savo pozicijų šiandieninėje reklamos rinkoje.
Dar didesnį reklamos lauko ekranuose efektyvumą lemia ir LED lauko ekrano naujumas – naujas reklamos įrenginys dar labiau atkreipia dėmesį, suteikia netikėtumo įspūdį. Reklama naujoje, modernioje, intensyvioje vietoje įrengtoje reklamos priemonėje sukuria optimalias galimybes transliuoti įsimintiną reklamos žinutę, padėti formuoti solidaus ir patikimo verslo įvaizdį, kurti ryšį su potencialiu ir palaikyti su esamu klientu.
Lauko ekranai „Pilaitės prospektas“ ir „Spaudos rūmai“ yra įrengti itin intensyvioje sostinės zonoje. Lauko ekranas „Pilaitės prospektas“ stovi pakeliui į didžiausią Šiaurės Europoje išparduotuvių centrą „Vilnius Outlet“, šalia jo įsikūrusį prekybos centrą „Senukai“, Vilniaus vakarinį aplinkkelį. Pro lauko ekraną taip pat vykstama link gausiai apgyvendinto Pilaitės mikrorajono, o taip pat link besiplečiančių Zujūnų, Buivydiškių ir kt.
Dideli transporto priemonių srautai pro lauko ekraną „Spaudos rūmai“ Pilaitės prospektu vyksta link prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“, sostinės centro ir senamiesčio, Karoliniškių, Viršuliškių, Žvėryno mikrorajonų. Tai ne tik Vilniaus gyventojai, bet ir miesto svečiai, išvažiuojantys iš Vakarinio aplinkkelio, atvykstantys į sostinę magistraliniais keliais A1 ir A2. Reklama sostinėje – tai galimybė pasiekti didelę, tiek vilniečių, tiek kitų Lietuvos gyventojų ir užsienio turistų, atvykstančių į Vilnių, auditoriją.
Zonoje, kurioje yra įrengti šie nauji, aukščiausios kokybės lauko ekranai, įsikūrę įvairūs vartotojų traukos objektai, taip pat užtikrinantys gausią auditoriją juose transliuojamai reklamai. Tai verslo centrai, lemiantys galimybę įgyvendinti ir verslas-verslui komunikaciją; taip pat viešbučiai, restoranai, nauji gyvenamųjų daugiabučių kvartalai, sporto arena, pramogų centras, parduotuvės, mokymo įstaigos ir t. t.
Įrengiant naują lauko ekraną yra atsižvelgiama į daugybę faktorių, tokių kaip aplink lauko ekrano vietą esantys objektai, lauko ekrano matomumas, transporto priemonių srautas, o taip pat ir miesto plėtra – statomi ar planuojami statyti verslo centrai, parduotuvės, kiti objektai. „2go“ lauko ekranų tinklas – tai kokybiški, profesionalūs ir apgalvoti sprendimai, užtikrinantys optimalias sąlygas reklamai.
LED lauko ekranai – reklamos medija, atkreipianti dėmesį
Naujausias „Kantar“ tyrimas „Media Reactions 2024“ rodo, kad reklama ne namuose vis dar dominuoja vartotojų pasirinkimuose. Tyrimo, kuriame dalyvavo ne tik 18 000 vartotojų iš įvairių šalių, bet ir rinkodaros profesionalai metu atskleista, kad vartotojų požiūris į reklamą darosi vis palankesnis. Tai lemia ir reklamos medijų, kuriose transliuojama reklamos žinutė, pasirinkimas.
Šių metų tyrimo rezultatai liudija, kad reklama ne namuose savo pozicijų tarp reklamos priemonių favoritų neužleidžia. Ją palankiai vertina ir vartotojai, ir rinkodaros specialistai. Reklamai ekranuose ne namuose rinkodaros specialistai skyrė pirmąją vietą. Vartotojai vertina kūrybišką, dėmesį atkreipiančią reklamą, kuri neerzina. O reklama lauko ekranuose sudaro optimalias sąlygas ryšį su vartotoju kuriančiai žinutei – reklama pasiekia ne namuose, nesiveržia į asmeninę erdvę, tampa kasdienių kelionių miesto gatvėmis dalimi, o kūrybiški ir kokybiški reklamos klipai įsilieja į miesto peizažą, tačiau tuo pačiu atkreipia dėmesį.
„2go“ lauko ekranų tinklas – aukščiausios kokybės lauko ekranai
„2go“ lauko ekranų tinklas – tai įvairiuose Lietuvos miestuose ir kaimyninėje Rygoje siūlomi aukščiausios kokybės LED lauko ekranai, stovintys matomiausiose miestų vietose, užtikrinantys ryškios ir kokybiškos reklamos galimybes bei transliuojantys reklamos žinutę didelei, įvairiai auditorijai. „2go“ – tai ne tik aukščiausios kokybės lauko ekranų pasirinkimas įvairiuose miestuose, bet ir profesionalumas, kūrybiškumas ir patirtis reklamos srityje.
Didžiuliai kiekiai informacijos, įskaitant ir reklamas, kasdien reikalauja vartotojų dėmesio, todėl tampa vis sunkiau ir sunkiau išsiskirti. O dėmesys yra svarbus, siekiant kurti ryšį su vartotoju, išlaikyti lojalius klientus ir pasiekti kitų numatytų reklamos kampanijos tikslų. „2go“ lauko ekranų tinklas – tai galimybė būti matomam.